Meest gestelde vragen
Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).
Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?
De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt. Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer de bestelling is aangemeld bij Post NL, ontvangt u een mail met hierin een Track & Trace code. Via die mail kunt u de bestelling volgen.
Hoe pas ik mijn gegevens aan?
Nadat je bent ingelogd kun je via "Mijn account" je gegevens terugvinden onder "Adres". Hier kun je zelf eenvoudig je gegevens wijzigen. Sla je wijzigen op met de knop "opslaan".
Hoe vind ik snel een artikel?
Met de zoekbalk bovenaan kun je snel en eenvoudig zoeken op een artikelnummer of productnaam. Indien je geen zoekresultaten krijgt kun je je spelling controleren, een algemenere zoekterm proberen of een andere, soortgelijke zoekterm gebruiken. Tevens kun je navigeren door de menustructuur met de categorieën. Klik bijvoorbeeld op afrastering en vervolgens op een subcategorie van gaas. Vind je nog steeds niet wat je zoekt? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?
- Grote en zware producten (landhekken, palen etc.) kunnen wij persoonlijk komen bezorgen. Binnen Noord-Holland (uitgezonderd Texel) is dit gratis.
- Binnen de ring van Amsterdam bedragen de bezorgkosten €10,00.
- Buiten Noord-Holland rekenen wij €12,50 bezorgkosten.
- Alle producten kunnen ook opgestuurd worden voor de volgende prijzen (incl. BTW):
Gewicht per pakket | Prijs per pakket | Maximum omvang pakket |
0-5 kg. | €8,50 | 140 x 78 x 58 cm. |
5-10 kg. | €11,00 | 140 x 78 x 58 cm. |
10-20 kg. | €12,50 | 140 x 78 x 58 cm. |
20-30 kg. | €15,00 | 140 x 78 x 58 cm. |
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Wanneer je je wachtwoord vergeten bent, kun je deze eenvoudig opnieuw opnieuw instellen door bovenin te klikken op "inloggen" en daarna te klikken op "Wachtwoord vergeten". Vervolgens kun je in de pop-up je e-mailadres invullen en ontvang je direct een e-mail waarmee je eenvoudig een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?
Het komt zelden voor dat een bestelling niet op tijd geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een Track & Trace code ontvangen via de mail), kunt u contact opnemen met Post NL via deze pagina. Het kan door de drukte bij Post NL zo zijn dat de verzending langer duurt dan normaal. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact met ons opnemen.
Waar vind ik mijn bestellingen terug?
Nadat je bent ingelogd kun je via "Mijn account" alle informatie over je bestellingen terugvinden. Wanneer je klikt op "Bestellingen" kun je eenvoudig al je geplaatste bestellingen terug zien.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer u voor 15:00 besteld, zal uw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met ons.